Coș

Comenzi telefonice: 0756 544 809

  Program livări: Luni – Joi 08:00 – 00:00 | Vineri - Duminica : 09:30 - 01:00

Politică de rambursări și returnări

În conformitate cu ordonanța O.U.G. nr. 34/2014, orice client are dreptul de a returna produsul cumpărat, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 de zile calendaristice de la primirea coletului.

Produsele pentru care nu se acceptă returul sunt:
– Produse desigilate.
– Produsele alimentare
– Produsele cosmetice.

Procedura de denunțare și retur:

  1. Returnarea se face anunțând în prealabil intenția de retur printr-o sesizare scrisă sau verbală prin una din cele 3 modalități:
    – la adresa de email : comenzi@shaormeriagourmand.ro
    – la numărul de telefon:  0756 544 809
    – prin poștă/curier la adresa: Strada Garii Nr.1, Focsani, Vrancea
  2. Un operator Shaormeria Gourmand va face o solicitare de preluare a Comenzii retur de la adresa clientului.. Ora ridicării Comenzii retur se va stabili împreună cu clientul.
  3. Clientul predă Comanda cu factura/ Bonul Fiscal primită inițial.
  4. Suma achitată inițial de client va fi rambursată, în 14 zile calendaristice de la primirea integrală a Comenzii de retur la sediul Shaormeriei Gourmand împreună cu cererea de denunțare. Din această sumă se vor reține taxele de transport aferente returului. Cheltuielile de transport vor fi achitate integral de către client.

Atenționări:
Se acceptă returul numai în termen de 14 de zile de la primirea coletului. În colet se vor afla toate documentele primite inițial, precum și o adresă scrisă, semnată de persoana care a inițiat și plătit comanda, care notifică denunțarea contractului și solicită returnarea sumei plătite, indicând contul și banca unde se vor returna banii. Puteți folosi următorul formular de retragere pus la dispoziție aici. Acest formular este doar un model și nu este obligatoriu.

Colet returnat fără anunț în prealabil:
În cazul în care nu se respectă procedura de returnare, iar clientul trimite coletul retur fără anunț în prealabil, ne rezervăm dreptul de a nu accepta returul. Noi vom încerca întotdeauna să rezolvăm orice sesizare pe cale amiabilă, prin înțelegere între cele două părți. În acest sens vă punem la dispoziție o adresă de email spre care puteți direcționa orice sesizare sau reclamație la care vă vom raspunde în maxim 10 zile calendaristice: comenzi@shaormeriagourmand.r
În cazul în care rezolvarea pe cale amiabilă nu este posibilă se vor aplica prevederile legale din România.